tisdag 10 juli 2012

Proud Sinner

Det blev inget Sonic igarkvall - det var stangt (so much for open 24/7 som jag skrev om igar, hehe). Istallet akte vi till IHOP och det var ju inte samre. Jag kakade strawberry pancakes, bacon, stekt agg och hashbrowns mitt i natten, och gott var det.
Tycker det ar skont i detta land att slippa hysterin att man alltid ska vara superduper halsosam varenda sekund, nat som kanns valdigt Sverige. Saklart man ska vara medveten om vad man ater och veta vad som ar bra och daligt for ens kropp, men det maste ju inte vara sa extremt hela tiden, da blir det ju bara en stress i sig. Jag ar helt saker pa att ingen skada ar skedd bara for att nan brownie/kaka etc rakade slinka ner bade pa onsdag och torsdag kvall (God forbid att detta skulle handa dock, "synda" far man ju bara gora en gang i veckan, och asbolut inte om det inte ar helg). Relax for fan liksom, man lever ju bara en gang sa det ar val lika bra att passa pa att ata sant man ar sugen pa.

Nu ska jag ga och lagga mig, blev inte sa mycket somn igar eftersom vi kom hem ratt sent.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att inte vaa ensam om det tankesättet! Jag är så trött på det här överdrivet nyttiga köret.. Vet inte om jag tror att det är så himla bra att ha så mycket restriktioner på vad man får och inte får äta.. Måttlighet är vad jag tror på, åt båda hållen :)

    SvaraRadera
  2. Haller med dig dar! Tror inte heller det ar bra att utelamna vissa saker helt, utan att man ska kunna ata allt man vill men som sagt i mattliga mangder. nu ar ju inte jag den halsosammaste personen som finns heller... snarare tvartom..haha, men enda finns det ju ett stop.

    SvaraRadera