söndag 22 juli 2012

Saturday and Donuts

Igar efter Michael slutade jobbet akte vi hem till hans kompis och hans kompis fiance. Vi hangde dar ett tag och blev aven inbjudna till deras brollop i september. Kul! Pavag dit stannade vi till pa Shipley Donuts eftersom jag aldrig varit dar. I Boston finns ju Dunkin Donuts och dar har jag ju varit hur manga ganger som helst, men alltid atit donuts darifran eftersom jag aldrig har gillat donuts. I alla fall fick jag for mig att prova en donut igar, och eftersom Shipley Donuts bara saljer donuts maste de ju vara experter inom det omradet... Jag at en med white icing och sprinkles and surprisingly enough var den asgod sa nu har ja annu en onyttig grej att lagga till till min lista som jag alskar att ata, hehe.


Det finns tydligen en national donut day ocksa...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar