torsdag 14 mars 2013

Woohoo!!

Random fakta angande idag/helgen:

Positivt just nu:
  • Jag har jobbat klart alla mina timmar den har veckan = inget mer jobb tills pa mandag
  • Jag har precis gjort klart min accounting midterm = inget mer plugg tills pa sondag
  • Vadret i helgen ska bli soligt och nastan upp till 30 grader varmt!
Negativt naringsintag idag:
  • Lunch bestod av en chocolate chip cookie, diet coke, swedish fish och en pase chips
  • Middag bestod av tre slices of pizza och en lask

Na, nu ska jag ga och gora ingenting!! Alltsa, ni forstar inte hur mycket jag har langtat till dessa tre lediga dagar, iiiihhhhhh!!!!

3 kommentarer:

  1. Härligt!! Njut medan du kan :-) inte så avis på maten dock, haha.

    SvaraRadera
  2. Jag är en junk-food-lover! Så pizza och chips låter smaskens, men det är självklart inte så nyttigt :) Men bara det inte händer jämt så är det ju absolut ingen fara. Livet är till för att njutas av! ;)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med lite ledig tid så som du har slitit!

    SvaraRadera