torsdag 21 mars 2013

Snabbis/Randomly Ranting

Valdigt dalig uppdatering har i bloggen den har veckan, och jag tanker som vanligt skylla pa att jag varit jaaaattteeupptagen. Har iofs haft en massa internship intervjuer och pre-interview dinners ovanpa allt det vanliga sa lite busy har jag faktiskt varit. I tisdags skolkade jag faktiskt fran min sista eftermiddagslektion for jag var sa trott att jag somnade pa lektionen innan. Tankte att jag skulle ga och vila en stund i bibblan (las sova pa en soffa pa fjarde vaningen dar det ar helt tomt) innan det var dags att ga tillbaka till jobbet, men av nagon konstig anledning forsvann trottheten pa vag till biblioteket sa jag gick till jobbet tidigare och jobbade nagra extra timmar istallet, so much for resting liksom.
Pa tal om nagot helt annat sa kopte jag nya traningsskor i helgen. Jattedalig bild, I know, men jag orkade inte halla pa och ta om 100 bilder med min mobil eftersom det ar nagot fel pa batteriet och den dor i genonsnitt 30 ggr om dagen, varje dag (no joke). Slightly frustrating...
Igar skulle jag antligen ga till gymmet, men maken hade "rakat" ta med mina mp3 horlurar till jobbet sa det blev inte av. Wtf. Det GAR INTE att trana utan musik. Pa tal om traning, kan ni forsta att jag en gang var klassad som elitidrottare och tranade runt 20 timmar i veckan??!! I flera ar till och med! Det kanns valdigt langt borta just nu, haha. Jag brukar saga att jag tranade sa mycket att jag fick avsmak och darfor inte har nagon storre lust att gora det sjalv pa fritiden nu. Jag forknippar liksom fortfarande traning med masten och att ta ut sig tills man vill spy efter varje pass. Nar jag val kommer ivag till gymmet nu (forhoppningsvis oftare i framtiden) sa kanns det sa otroligt skont att kunna valja vad, hur och nar jag vill trana. Det basta av allt ar att jag faktiskt far lov att stanna eller ta en paus om jag verkligen inte orkar mer, jag behover inte fortsatta pressa tills jag kanner att jag vill grata eller lagga mig ner och do. Jag maste inte alltid kora max om jag inte kanner for det, fatta lyxen!!! :)

En sista grej innan kvallens rant ar over. Jag ber om ursakt att jag ar sa dalig pa att svara pa kommentarer. Usch, jattedalig har jag varit pa sistone. Jag har lite daligt samvete, speciellt eftersom jag alskar att fa kommentarer. Ska forsoka ta igen det i helgen. En sak som jag dock tycker ar lite dalig med Blogger ar att de som kommenterat inte far en notification om att jag (eller nagon annan) har svarat pa kommentaren, right? I andra bloggar finns mojligheten att valja om man vill fa ett meddelande om det kommer vidare kommentarer, men det verkar inte ga med blogger, eller har jag missat nagot? Det kanns ju lite drygt om man maste ga tillbaka till det inlagget man kommenterat pa bara for att kolla om man fatt svar... Rorig forklaring, hoppas ni fattar vad jag menar i alla fall. Nu ska jag ga och lagga mig, imorn vantar annu en intervju och plugg hela dagen. Kanske traning. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar