fredag 8 mars 2013

Biometrics!

Igar fick jag min biometrics appointment notice, den 22 mars fick jag tid. Jag tror dock att jag ska aka dit idag och forsoka fa det gjort eftersom jag ar ledig, hoppas det funkar! For er som inte ar sa jatteinsatta i hur man immigrerar till USA sa maste man bland annat ga och gora fingeravtryck (tror att jag har last nagonstans att de aven tar kort och att man fyller i langd, vikt etc, men jag kan ha fel) for att fa ett green card.


Forovrigt har jag haft huvudvark hela veckan, nagon slags spanningshuvudvark dar jag kanner hur det stralar fran nacken. Jag googlade lite pa jobbet och det stod att de vanligaste orsakerna for just spanningshuvudvark var for lite traning/motion, vateskebrist, stress, att man inte ater regelbundet och flera mal om dagen, att man ater mycket socker (?) osv, saaa ja, check, check, triple check pa alla orsakerna for min del. Jag vet att jag borde andra ratt manga vardagsrutiner, men jag orkar/hinner inte nu kanns det som. Nar jag antligen har ledigt maste jag satta mig och plugga, och efter det ar jag sa trott att jag inte orkar tanka pa att andra vanor utan mer bara pa att overleva dagen. Jaja, nar skatteaterbaringen kommer ska jag kopa ett par nya (snabba) springskor sa att jag kan fa in lite traning pa schemat i alla fall, da kanske resten loser sig sjalvt :)

Edit: Vi åkte till ASC för att försöka få en tid idag, men tyvärr var det redan fullt för dagen. Fick dock en tid på onsdag nästa vecka (9 dagar tidigare än originaltiden) vilket känns bra, all tid man kan tjäna in i den här långa processen känns positivt!

4 kommentarer: