lördag 9 mars 2013

26 månader!

Idag firar Michael och jag 26 månader tillsammans. Två år och två månader med andra ord. Det känns så mycket längre än det, kanske för att det hänt så mycket under den tiden. Dagen till ära lägger jag upp några av de bilder som jag skickade in till USCIS för att visa att vårt förhållande/äktenskap är äkta:

Tidig vår 2011. En av de första bilderna på oss. Michael blev jätteglad (not)
när han fick reda på att det var just den här bilden jag skickat till mamma
när jag berättade att jag hade träffat en kille här, hehe. 
Maj 2011. Pa wale watch i Gloucester, Massachusetts, det var
så jobbigt att vi båda somnade på väg tillbaka...
Maj 2011. Te med infödingarna i Gloucester, MA. Det var förövrigt i
den här lilla staden som filmen "The Perfect Storm" spelades in.
Våren 2011. Kvällspromenad på Revere beach i Bostonområdet.
Juni 2011. Så himla ful bild på oss båda, haha.
Min graduation från Bunker Hill Community College.
Bara en vecka innan flyttlasset till Texas gick.
September 2011. Nyligen flyttat till Texas och i Kemah, ett nöjesfält ute vid kusten.
Mars 2012. I japanska trädgården i Hermann Memorial Park i Houston.
November 2012. På en strand i Cozumel, Mexiko (jag i bakgrunden). 
November 2012. Såhär kul är det på en mexiko-kryssning...
December 2012. Bröllopet!!!! 
I love you so much baby, could never imagine my life without you in it. You're my husband, my best friend and my soulmate, now and forever!

5 kommentarer:

  1. Fina bilder på er! Vi skickade nyligen in nya bilder för ROC (Removal of conditions) och det är så himla svårt att välja, skulle jag få min vilja igenom skulle jag skicka ett fotoalbum med typ 300 bilder.. Sen är jag en sån där jobbig människa som ääälskar att at kort också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, visst ar det svart. Jag tror jag skickade in 25-30 bilder nu, men vi hade det nog lite lattare eftersom ingen av oss egentligen gillar att vara med pa kort sa darfor har vi inte jattemanga :P Jag visste inte att man var tvungen att skicka in fler bilder for ROC, maste man ga igenom hela langa processen igen??

      Radera
  2. Jag skickade in 12 bilder fran vart liv och sedan 8 bilder fran brollopet.

    Jag ser inte fram emot att behova gora om hela processen igen nar vi ska fixa ROC.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanns nog ratt lagom, speciellt om man har andra bevis ocksa. Jag visste inte att man maste gora om hela proessen tva ar senare, trodde mer att det var en snabbare variant... :O

      Radera
  3. Vad kul att se bilder på er under era två år tillsammans :)

    SvaraRadera