söndag 31 mars 2013

Det gar framat!

Jag loggade precis in pa USCIS hemsida och sag att var I-485 (adjustment of status to permanent resident) hade hoppat fram tva hela steg till the "Interview and Testing" stage! Nu hoppas jag pa att det kommer ett brev i brevladan snart med ett intervjudatum. Dock var alla andra applications (advance parole, EAD card och I-130) kvar pa "Initial Review", men det ar ju intervjun som ar viktigast sa det spelar nog ingen storre roll att de andra ligger lite efter. Na, nu vill jag inte jinxa detta med att prata om det mer, sa nu far det vara nog :)

5 kommentarer:

  1. Härligt för er! :) Skönt att komma någonvart..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja :) Nu tanker jag inte ta ut nagot i forskott innan jag haller brevet i handen, men skont att veta att nagon i alla fall har tittat pa var ansokan.

      Radera
  2. Låter bra... Hoppas på ett brev snart då! Kan tänka mig att du är lite spänd varje gång du hämtar posten? :)

    SvaraRadera
  3. Jippi! Vad skönt att det röra på sig :)

    SvaraRadera