fredag 22 mars 2013

EGO

Jag kom precis hem fran veckans sista intervju, och det kandes som om den gick jattebra. Killen som intervjuade mig alskade i princip allt som stod i mitt CV och kommenterade bland annat: "Wow, you're paying for college all by yourself!", "It says a lot about your character that you're able to work while going to school full-time", "You're an honors student TOO?" och "I LOVE you GPA!". Det kandes definitivt bra att nagon uppskattar allt slit och hart jobb som jag faktiskt lagt ner. 

For att komplettera detta ego-inlagg (lika bra att go all in) sa lagger jag upp nagra bilder pa mig sjalv fran idag. Tankte att det var lika bra att passa pa att visa upp sig nar jag for en gang ser sofistikerad ut och har sminkat mig. Kan ju i alla fall forsoka fa nagon att tro att jag orkar halla pa med sant dagligen, hehe. 
Intervju-outfitten minus kavajen. Thank God for H&M som verkar
vara det enda stallet dar man kan hitta nagorlunda figursydda skjortor!
Hello Big Forehead 
Jag hade haret utslappt under intervjun (for er som dyyyiiingg to know), men
eftersom jag skams over hur langt och slitet det ar i topparna far ni inte se den biten :P

1 kommentar:

  1. En ego-boost är aldrig fel :) Vad kul att de gillade dig så mycket!

    SvaraRadera