söndag 2 september 2012

Vardagsrummet

Ahhh vad jag alskar att ga pa IKEA, alltid hittar man nat man "behover". Igar blev det sangklader, madrass, filt till soffan, diskborstar och lite svensk mat. Jag hade kunnat kopa pa mig en massa mer, men holl mig i skinnet da jag hade satt en $200 budget (vilken jag nastan holl mig till). Runt $240 slutade det pa, ratt bra jobbat tycker jag... 

Det blev ju som sagt inte sa mycket till just vardagsrummet, men det slog mig nyss att jag lovat for ett bra tag sen att lagga upp bilder pa lite andra grejer jag kopte i borjan av sommaren pa Big Lots och Hobby Lobby. Allt har inte kommit upp an, men sidobordet jag kopte till vardagsrummet ar pa plats sa jag tyckte det var lika bra att slanga upp lite bilder pa hela rummet ;).






1 kommentar:

  1. Mysigt ju! Jag hade det där tvbordet en gång men det försvann i nån flytt. Älskade det iaf.

    SvaraRadera