lördag 22 september 2012

Dagens aktiviteter

Det kanns som om jag har massa grejer att ta tag i nu i helgen, ni vet sadar mycket att man inte vet var man ska borja. Det ska pluggas accounting, skypas med mamma/familjen, fixas naglar som ser forjavliga ut, stadas (i alla fall dammsugas minst), och forsokas komma nagon vart med brollopsplaneringen. Lite framsteg har vi gjort angande brollopet, ska beratta mer om det snart! Nasta vecka ar det aven ett event som kallas Meet the Firms som halls pa skolan. Runt 30 accounting firms, bade public och private, kommer till Sam Houston State for att rekrytera elever. Sjalvklart ska jag ga men kanner att jag maste gora lite research om foretagen for att se vilka jag skulle vilja jobba for i forsta hand da man inte hinner prata med alla 30 under en kvall. Sen maste jag ocksa prova min outfit och se om nagot behover strykas/tvattas etc. Dags att borja dagen med andra ord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar