måndag 3 september 2012

Labor Day

Labor Day har inte firats pa nagot speciellt satt hos the Hawkins detta ar. Eller, jag var ju glad att jag var ledig fran skola och jobb da detta ar en national holiday, men Michael var ju tvungen att jobba sitt vanliga eftermiddag/kvall shift. Jag passade pa att aka till Walmart en svang och fick med mig foljande hem:

Gardinstang
Smahandukar
Shotsglas (till Michael, jag hatar shots hehe)
Black/farg (eller vad det nu heter) till skrivaren
Mjolk
Miniraknare
Kastrull
Index cards
Register till parm

Alskar att man kan kopa (nastan) vad som helst pa ett och samma stalle pa Walmart. Jag har sen under kvallen jobbat pa att satta upp gardinerna till sovrummet jag fick i fodelsedagspresent av mamma och pappa (tack!) men var bade lite for svag och kort for att kunna slutfora skruvningen. Michael far fixa nar han kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar