söndag 9 september 2012

Lite bilder

Satte mig ett tag pa "var" Starbucks i eftermiddags for att plugga. Idag var det riktigt behagligt ute och antligen var inte temperaturen nastan uppe i 100F. Veckan som kommer nu ska bli kallare och idag var det bara runt 85F som varmast och blaste lite till och med!! Jag kunde darfor sitta ute pa Starbucks och plugga, och tog lite bilder nar det blev langtrakigt. Inte varldens mest intressanta utsikt (eller inlagg) kanske, but oh well.. :)


Iced Caramel Macchiato. Efter alla mina ar pa Starbucks har jag lyckats
missa denna. Hur god som helst!

Tycker fortfarande det ar sa exotiskt med palmer ;)


Har i Texas har nastan alla Starbucks en drive thru, under mina 3 ar
i Boston tror jag bara att jag sag en enda SB drive thru.

2 kommentarer:

  1. Åhh saknar verkligen närheten och bekvämligheten till Starbucks.. :)

    SvaraRadera
  2. åh, Iced Caramel Macchiato är ju så sjukt gott! jag har dock inget vett när jag dricker en sån så den tar alltid slut alldeles för fort :P

    SvaraRadera