tisdag 25 september 2012

Meet the Firms

Kom precis hem och ar helt slut! Hela eftermiddagen och kvallen har spenderats i skolan da jag forst var tutor 4-5, hjalpte till med the set up till Meet the Firms 5-6 och sedan fran 6-8 har jag "minglat" med alla foretag som var pa eventet. Meet the Firms anordnas varje ar pa Sam Houston State av Beta Alpha Psi (som jag nyligen gatt med i) och ar ett event dar ca 30 olika accounting firms och andra foretag som anstaller accountants har varsit bord med recruiters, sa far studenter komma dit och prata, lamna CV osv. Jag maste satta mig och plugga for mitt prov imorn nu sa det blir ingen ingaende beskriving av kvallen, men det gick ratt hyfsat for mig tycker jag. Forsta foretaget tycker jag alltid ar lite jobbigt att stalla sig och prata med, men sen rullade det bara pa. Jag hade pa mig heels hela tiden och gud vad trott jag blev i benen, hehe. Jag antar att det dock ar jag nagot jag maste vanja mig vid nu nar jag snart ska soka "riktigt" jobb ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar