onsdag 5 september 2012

Happy Birthday To Me

Grattis till mig pa 26-arsdagen. Kanns valdigt vuxet att saga ska ni veta, nu hoppas jag att jag kan leva upp till denna mogna alder. Konstigt nog har jag ingen aldersnoja alls (an)! Denna trevliga dag firade jag med lektion 8-11, jobb 11-4:30 och sen lektion igen 6-9. Nu ar jag ANTLIGEN hemma och Michael sover da han ska jobba natt inatt. Inte sa jattespeciell dag med andra ord, men Michael hade faktiskt kopt en Happy Birthday tarta som vi ska ata innan han aker till jobbet, och pa jobbet overraskade de mig med sang, present och cup cakes. Sen fick jag aven ett grattiskort pa posten av kara familjen dar hemma och en massa grattishalsningar pa facebook, vilken ocksa gjorde mig valdigt glad. So all in all har det anda varit en valdigt bra (om an lang) dag! Som ni ser pa bilden ar jag astrott och har pa mig en gammal habitat for humanity t-shirt och Michaels PJ pants till det. Valdigt glamoros birthday outfit sahar pa kvallen...




Nar vi har atit tarta ska jag hoppa ner i sangen och kolla lite Grey's Anatomy pa Netflix. Har precis borjat om hela serien och kollade forsta och andra avsnitten i forrgar, sa himla bra! I alla fall, nar vi var pa IKEA sist kopte vi en san dar tunn madrass som man lagger ovanpa den vanliga madrassen (kommer inte pa nan battre forklaring) for att sangen ska bli skonare. Herregud, de basta $129 vi nagonsin spenderat! Huglo nanting heter den och ar gra (kanner att jag har valdigt bra beskrivningar i detta inlagg) om nan undrade, hehe. Jag har suttit hela dagen och dromt om att lagga mig i sangen, inte for att ja varit trott utan bara for att den ar sa skon nu! Nu ska jag lagga ner mitt overtrotta svammel och ga och vacka Michael sa vi kan ata tarta :)

2 kommentarer:

  1. Grattis!! Födelsedagarna verkar bli mindre och mindre glamorösa med åren för mig också...

    Jag och min man jobbar olika skift så Selma är hemma ca 4 timmar på eftermiddagen och det klarar hon alldeles utmärkt. Hon har aldrig haft sönder nått, kissat inomhus eller liknande. Hon sover när vi är borta och sen äre bus som gäller ;) bara man aktiverar hunden så är det ingen fara med lite egentlig. Alla hundar är ju olika men Selma är bra på det iaf. Släng hit alla frågor ja svarar mer än gärna! Hon är ju min första hund också så jag vet hur mycket frågor man kan ha...

    SvaraRadera
  2. Nu ar jag en dag forsent, men Grattis grattis pa fodelsedagen!!! :)

    SvaraRadera