fredag 21 september 2012

Tankar i punktform

Kanns som jag har en massa tankar/handelser som snurrar i huvudet sa istallet for ett valstrukturerat inlagg (for sana skriver jag ju alltid) far det bli i punktform idag:

  • Familjen kommer hit over jul, gud vad kul det ska bli! Syrran stannar aven lite langre = annu roligare.
  • Jag skippar nog att gora ett internship da jag nastan ar klar med skolan nar det skulle vara aktuellt. Sa most likely blir min graduation redan i augusti 2013!!!! 
  • Satan vad skoltrott jag ar. Har knappt oppnat mina bocker an och det har anda gatt nastan fyra veckor in pa terminen. Det kommer jag valdigt snart fa ata upp, men det blir ett senare problem...
  • Antligen trodde jag att hosten skulle komma hit, men tydligen inte. Det har varit runt 85F (30C) nu den senaste tiden, men nu ska varmen tydligen komma tillbaka igen. Man vet alltsa att man bor pa ett varmt stalle nar de sager att varmen ar pa vag tillbaka nar det ar 30C redan.
  • Jag ar assugen pa att kopa hus och hund, haha. Tyvarr lar det inte bli an pa ett tag, i alla fall inte huset.
Michael har sovit pa soffan i tre timmar nu (och har lagt tva kuddar ovanpa sig?!). Ska man vacka honom nu kanske? Egentligen borde jag val ta tillfallet i akt och plugga lite da jag har tva stora prov nasta vecka men jag ar ju som sagt ratt omotiverad. Hmmm.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar