fredag 3 augusti 2012

That's My Baby

Ja, nu ser ni ju i inlagget under vad jag deal med every day ;) Ibland undrar jag verkligen vad som forsegar i Michael's hjarna (pa ett bra satt alltsa, hehe). Han har nan superkreativ/flummig/mind wandering sida. For nan vecka sen vaknade jag och gick pa toa mitt i natten och da vaknade han ocksa till och sa att han hade en drom att han upptradde med en ny lat som han hade skrivit i drommen och han repeterade for mig hur den gick. Det var alltsa en hel refrang och en hel vers typ som rimmade och all made sense med beat och allting. Men alltsa, vem lyckas skriva en lat med tillhorande beat i somnen?! My baby ar ratt fascinerande ibland maste jag saga...

I alla fall vaknade jag precis fran en nap och vantar pa att Michael ska komma hem fran sin kusin. Far se vad vi hittar pa ikvall. Han pratade om att ga ut och ata eller ga ner till poolen. Klockan ar nastan 10 pa kvallen vilket ar perfekt for poolhang. Mitt pa dagen ar det sa varmt att aven poolvattnet blir uppvarmt vilket ju saklart ar skont men efter ett tag blir det nastan heat stroke varning, hehe. Nar jag flyttade till Texas trodde jag att jag skulle kunna ha en okej solbranna typ aret om, men under sommaren ar det for varmt for att sola (for mig i alla fall) sa jag ar sakert till och med blekare an er hemma i Sverige. Sen om att vara obsessed med att sola och fa farg ar typiskt svenskt later jag vara osagt... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar