söndag 26 augusti 2012

Ny harfarg

I onsdags gjorde jag antligen slag i saken och fargade haret. Eller, jag och jag, Linea var det faktiskt som gjorde hela jobbet. Vi hade ju som sagt "rakat" boka samma flyg till New York pa vag tillbaka till USA sa hon sov hos mig onsdag natt dels for att antligen fa umgas lite och dels for att komma till Arlanda smidigare pa torsdag morgon. Jag hade haft toningen hemma i ett ar utan att vaga gora nagot (jag har alltid fargat/tonat hos frisor tidigare) och var asnervos att det skulle bli fel haha. Bilden ar inte den basta, men men, det far duga.



2 kommentarer:

  1. Superfin färg! Jag måste också tona snart, solen gör att jag får bleka slingor och ja gillart inte längre!

    SvaraRadera
  2. Det ser jättefint ut, åh jag vill egentligen också färga håret igen men orkar inte med allt underhåll det innebär för mig..

    SvaraRadera