lördag 11 augusti 2012

Sista innan Sverige

Jag har inte skrivit här på ett tag utan har försökt spendera så mycket tid med Michael som möjligt samt fixat inför Sverigeresan. Jag åker imorn bitti så nu medan baby är på jobbet försöker jag få så mycket som möjligt gjort så att vi kan hitta på något kul ikväll. Hittills har jag tvättat ett par maskiner, lagat mat, städat badrummet, bytt lakan och börjat packa lite smått. Om en timme ska jag iväg och fixa naglarna också (väldigt viktigt, hehe). Måste även iväg och köpa bland annat head phones till resan och lägga in lite musik på mp3:n. Har inte använt den på säkert ett och ett halvt år så lite nya låtar kanske inte skulle skada...

Får se när jag uppdaterar nästa gång, i Sverige kanske :)

5 kommentarer:

  1. Hoppas du far en skon semester och passa pa att njuta av allt svenskt :)

    SvaraRadera
  2. Trevlig hemresa och välkommen tillbaka till sverige.

    SvaraRadera
  3. Åh, njut av älskade Sverige! Jag är så avis på dig trots att jag precis var hemma..

    SvaraRadera
  4. Hoppas resan hem går smidigt! Se till att njuta riktigt ordentligt av Sverige nu då :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas resan gar bra!! Have fun o njut av familj o vanner... och allt gott man man ata!! :)

    SvaraRadera