lördag 4 augusti 2012

Huvudvärk

På min första helt lediga helg (dvs utan homework som maste göras) på 11 månader vaknar jag med huvudvärk! För det första hatar jag att ha huvudvärk i största allmänhet och det är ju ännu värre när man vaknar med det för då känns det inte som att man kan ta en nap och sova bort den. Jag drömde att någon hade snott min handväska och allt i min plånbok men även min bil eftersom mina bilnycklar låg där i också. Och så hade jag ju ingen mobil (den var ocksa i väskan) så jag kunde inte ringa någon. Stressig situation, haha, så det kan vara därför jag vaknade i detta tillstånd. Tog i alla fall en Aleve och väntar nu på att det ska bli bättre. För er i USA kan jag förresten rekommendera Aleve när det kommer till huvudvärk (har dock inte hunnit använda den mot nåt annat än), den hjälper mycket bättre och snabbare än Advil och Tylenol och Michael sa faktiskt samma sak.

Nä men vilket tråkinlägg detta blev... Nu ska jag göra mig i ordning och sen åka till the mall för att köpa med mig lite grejer hem till Sverige som syskonen beställt. Converse och Abercrombie & Fitch-parfym bland annat. Ha en trevig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar