fredag 31 augusti 2012

Äntligen slut på en väldigt lååång vecka

Herreguuud, det har känts som om den här veckan aldrig skulle ta slut! Jag har varit väldigt frånvarande här, men jag har varken orkat eller hunnit uppdatera eller ens läsa andras bloggar. Jag började ju jobba i måndags och eftersom jag varit borta i två veckor så var jag tvungen att denna vecka jobba ikapp mina timmar från förra veckan. Så det har blivit jobb i princip 8-5 varje dag, vilket ju inte är så jobbigt i sig. Dock började ju skolan i onsdags så jag har haft morgonlektioner i onsdags och idag samt kvällslektioner från 6-9 i både onsdags och torsdags, vilket ju inte heller har varit jättejobbigt i sig eftersom vi knappt hunnit få några läxor än, men så har jag även haft en asjobbig huvudvärk nästan varje dag som började redan förra veckan. Lite huvudvärk kan jag väl klara av, men oftast när jag får huvudvärk blir den jätteintensiv och jag mår illa och kan/vill typ inte göra något annat än att ligga i fosterställning och sova av mig den. Tyvärr kunde jag ju inte det den här veckan så det blev lite frustrerande där ett tag.. Gud vad jag känner att jag svamlar nu,  men men, idag har jag inte känt av någon huvudvärk alls och det har varit hur skönt som helst!

Förresten fick jag precis ett email från skolan som började "You are receiving this email because you are classified as a Senior who may be completing the requirements for a degree this December 2012" oct fortsatte med en påminnelse om att man måste skicka in en ansökan för att få graduate. Även fast mejlet automatiskt blivit utskickat till alla som är seniors och det stod att man skulle "disregard this message" om man inte planerat att graduate i december (vilket jag inte ska) så kändes det ändå så himla bra. Det känns i alla fall som om att målet är hyfsat nära nu. 8 kurser har jag kvar efter denna termin är slut. 8!!! Det är ju ingenting!

Hittade några bilder från min community college graduation i juni 2011:








Nu är det alltså "snart" dags igen. Längtar!! Sorry för osammanhängande och svamligt inlägg, jag skyller på min jobbiga vecka...

1 kommentar:

  1. Fina bilder, skönt att du börjar bli klar.. Jag har en hel del kvar tills jag är där.. Hoppas i alla fall att huvudvärken är bättre och att du snart får det lite lugnare!

    SvaraRadera