onsdag 8 augusti 2012

Stockholm levererar(?)

Kollade precis vädret för när jag landar på måndag. 19C high och 12C low. 12 grader!!!! Alltsa, jag kommer väl få en köldchock eller nåt... Nej men ärligt talat är jag glad att det är rätt kallt i Sverige nu, då kan jag passa på att kyla av mig lite. Väldigt själviskt, I know, hehe (sorry Sverige).

Idag har jag tvättat ett par maskiner, åkt med Michael till the mall för att köpa jeans till syrran på American Eagle (hittade ett par, de mörkblå lite utsvängda), storhandlat mat (bla massa microwavable mat till Michael för när jag är borta, haha), lagat middag, och nu sitter jag och slötittar lite på HGTV's House hunters. Älskar HGTV och alla deras program om att köpa/hyra hus, inredning, renovering osv. Längtar till det är min tur att leta hus :)

3 kommentarer:

  1. Det regnade typ två veckor i sträck nu när ja va hemma. Hehe. Jag gillade det :p

    Vi gifte oss ganska snabbt, 7 månader efter vi träffades. Har inte haft nått riktigt bröllop, gick bara till court. Vi ville självklart båda gifta oss men det hade inte gått så snabbt om det inte vore för hela grönt kort grejen. Vi kände att det var liksom så mycket uppförsbacke om jag inte kunde börja jobba och skaffa mig en karriär. Nu har vi varit gifta i 3.5 år så tiden går. Drömmer om ett "riktigt" bröllop en dag...men andra saker har prioriterats. Så äre ibland :)

    Hur går bröllopsplaneringen?

    SvaraRadera
  2. åh, både jag och David är besatt av HGTV. favoritprogrammen är nog House hunters, property brothers och Love it or list it :)

    SvaraRadera
  3. Yeeey mina jeans!! Dom som fanns var egentligen viktigare än dom jag redan har så det blir perfekt!

    SvaraRadera