fredag 3 augusti 2012

Michael gastbloggar

Today I woke up. It was a wake up like no other wake up. This wake up was a little different. I woke up like I was already awake. As I sat and waited for my fiancé to get off her under paid job I had an awesome Jack in the Box breakfast. This breakfast was really greasy with lots of carbs, just like us Americans like it. Jack in the Box is like the rich people's McDonalds (a Texas thing). Then I came home to enjoy kicking some little kids' butts online on Playstation. This is the end of this post cause my girl don't approve of the other one I had in mind. Bye bye my new blog fans. Happy blogging.


My serious face


2 kommentarer:

  1. I like the part about JIB being rich people's Mcdonalds...haha!

    SvaraRadera
  2. Hmm, facerape fast på bloggen? ;-)

    Jag ska skriva ett mer utförligt inlägg om hur jag träffade Matt någon gång i framtiden :-) men det var hur som redan 2004 när jag var på semester här. Han är bartender så jag träffade honom på klubben där han jobbar. Dejtade lite då men jag åkte ju hem till Sverige ett halvår senare. Vi har hållt kontakten lite grann genom åren och när det nu tog slut med mitt ex för drygt ett år sedan bestämde jag mig för att fira jul i USA. Så jag träffade honom en sväng och tja, på den vägen är det :-)

    Jag är också en nyfiken en, hur hittade du Michael? Du har kanske skrivit ett inlägg om det redan...? :-)

    SvaraRadera