lördag 24 november 2012

Throwback!!!



Michael hade tydligen fixat Sonic (ni vet gamla som man spelade pa Sega nar man var liten) till sitt PS3. Asroligt tyckte jag eftersom det var mitt favoritspel nar jag var yngre... tills jag borjade spela. De gamla takterna satt inte i kan jag saga och jag blev asfrustrerad. Gick aven sa langt att jag beskyllde Michael for fusk nar vi spelade mot varandra, hehe. Vanligtvis ar jag inte en dalig forlorare alls men det ar sa himla irriterande nar man ska gora nagot man brukade vara bra pa forut men inte har gjort pa lange, sa ar man helt plotsligt nastan nyborjare igen! Far skylla pa att jag oftast spelade Sonic 1 och inte 2 som vi spelade ikvall... Nostalgi var det i alla fall och ratt roligt aven fast jag forlorade nastan hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Ja jag vill också spela sen! Då kan du köra mot mig istället så då lär du ju vinna haha

    SvaraRadera
  2. Åh! Jag har sonic till mitt nintendo ds och det e så sjukt kul fortfarande.. Super mario e också en favorit som aldrig går ur tiden..

    SvaraRadera