måndag 5 november 2012

Halla!

Jag var sa sugen pa att blogga, men tyvarr kom jag inte pa nagot att skriva om. Typ skrivkramp...? Det enda jag kan komma pa nu ar hur irriterad jag blir pa tv-programmet Chrissy & Mr. Jones. Det ar en reality show som handlar om rapparen Jim Jones och hans flickvan. De har varit tillsammans i x-antal ar (typ 7 eller nat) och han behandlar henne verkligen som skit och vagrar andra sitt beteende. Visst, det ar illa att nagon blir behandlad daligt i ett forhallande, men kan hon inte bara lamna honom already! Na, hon sitter och berattar hur sarad hon blir, men att hon verkligen hoppas pa att han ska forandras. Halla, vakna liksom. Varfor skulle nagon som har behandlat dig som skit i 7 ar fa for sig att andra sig bara sadar? Sorry, won't happen... och tillater man nagon behandla en sa daligt under en sa lang tid sa ar det faktiskt ens eget fel ocksa. Ta lite ansvar och gor nagot av saken. Och ja, jag far doma, for jag har varit dar sjalv (dock inte i 7 ar, thank god - hade varit saaa arg pa mig sjalv).

Saja, det blev ett inlagg tillslut i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar