tisdag 13 november 2012

Snart så!

Idag har varit en riktig skitdag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla pa ett avsnitt Grey's Anatomy. Borde egentligen plugga lite, men jag orkar bara inte. Imorn blir busy med två exams back to back på morgonen (business communication och advanced accounting), jobb under dagen, kvällslektion till 9 och sen hem och packa/fixa i ordning för på torsdag åker Michael och jag på kryssning till Mexico! ÄNTLIGEN lite ledigt, och fyra(!!!!!) hela dagar tillsammans. Det tror jag aldrig vi haft förut... Han jobbar ju alltid helg vilket är då jag är ledig, och jag har ju alltid skola och jobb när han är ledig på torsdagar och fredagar, men nu äntligen. Får berätta mer om resan i ett annat inlägg, nu ska jag göra mig redo för sängen.

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt att fara iväg bara ni två! Hoppas jag och David kan göra det snart till något varmt ställe, känner att jag behöver sol, värme och havet! Ha det så fint :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt! Se till att njuta ordentligt! Tanka batterierna!

    SvaraRadera
  3. Ahhh, vad harligt!! Har aldrig akt pa kryssning sjalv men en dag hoppas jag att aven vi kan aka pa en..:P HA sa mysigt nu och njuuuuut!!! :D

    SvaraRadera