lördag 24 november 2012

Tar tillvara pa ledigheten

Idag har jag verkligen haft en slapp dag hittills, sa himla skont. Michael akte till jobbet vid 6 imorse och efter att jag gick upp da for att fixa sa att han kunde ta med sig resterna fran igar som matlada, kunde jag inte somna om. I brist pa annat att gora kollade jag lite Dr. Phil och HGTV. Somnade om igen och vaknade inte forran 11. At bade frukost och lunch i sangen och sitter fortfarande har i sangen med igendragna gardiner aven fast klockan nastan ar tre pa eftermiddagen. Det kanske ar dags att ga upp nu...

Ikvall ska vi nog satta upp julgranen. Aven fast det kanns lite val tidigt for mig som svensk eftersom det inte ens ar december an men har i USA ar ju tumregeln att man ska borja julpynta efter Thanksgiving sa det blir nog anda ratt bra. Forra aret skjot vi upp det sa mycket att vi bara hann ha granen uppe en vecka typ, sa vi far ta igen det iar, hehe.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar