tisdag 20 november 2012

Lista


Hittade en lista hos Nadja, sa det far bli kvallens inlagg.

Vad har du på dig?
Linne och pyjamasbyxor - mys is soffan franfor TV:n.
Hur mår du?
Bra. Skont med Thanksgiving och tva extra dagar ledigt!
Vad önskar du just nu?
Att jag hade motivation/ork/tid att borja trana och ata battre.
Vad har du ätit idag?
Bagel med cream cheese till frukost, frozen meal till lunch och nacho-tallrik till middag. Daremellan for mycket snacks och godis pa jobbet (vi har alltid(!!) godis pa jobbet, ar saa svart att motsta). Ett apple fick jag faktiskt ner ocksa.
Vad ska du göra imorgon?
Jobba 8-5, sen fixa det sista med brollopsinbjudningarna, men i det stora hela borjar helgen efter jobbet!
Och på lordag?
Vet inte an, jag ar ledig i alla fall, men Michael jobbar tyvarr...
Vem saknar du?
Familjen och vannerna hemma i Sverige, och saklart ocksa mina svenska vanner som ar utspridda lite over USA.
Senaste köp?
$20 bensin imorse. Finns det nagot trakigare att lagga pengar pa?? Innan det var det $200 for en ny framaxel till bilen, suck...
Vad skrattade du senast åt?
Nagot pa TV. Annars skrattar jag oftast at Michaels knappa tankar och skamt :P
Vad grät du senast åt?
Sakert under nat brak med Michael. Nar vi brakar kan jag borja grata over minsta lilla om jag tycker att han har sagt nagot som har hurt my feelings. En riktig tont ar jag nar det kommer till oss tva, haha. Annars ar jag en san person som inte alls gillar att visa kanslor och storsta skracken ar typ att grata in public. Konstigt det dar.
Vem sov du senast med?
Michael saklart.
Vad läser du just nu?
Har bara tid for skolbocker just nu. Spyr.
Senast sedda film?
Nan brittisk film, tror den heter The Inbetweeners eller nat liknande, och handlar om ett gang high school tontar som aker till Grekland pa suparresa. Michael valde film...
Vilken svordom använder du mest?
Shit.
Vem var den senaste som ringde dig?
Michael saklart, hehe. Vi ringer alltid varandra med jamna mellanrum under dagen for att check up on varandra.
Vilken är din favoritfrukt?
Har ingen riktig favorit men gillar ananas, jordgubbar, blabar och vindruvor lite extra da de kanns lite lyxigare an att ata typ ett apple.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Anja Pärson flertalet ganger, haha.
Vad är du rädd för?
Ormar. Fy!!!!
Blir du lätt svartsjuk?
I ett forhallande? Ja! Inte sa mycket annars.
Favoritkaraktär ur en serie?
Christina Yang i Grey's Anatomy, sa hard core, haha. Och sa sjalvklart Jim Carrey som Lloyd Christmas i Dumb & Dumber.
Vem skrev senast åt dig på Facebookchatten?
Har inte anvant den pa lange.
Vilket språk hade du velat lära dig?
Flytande spanska. Och jag tycker fortfarande att min pappa kunde lart oss syskon finska nar vi var sma, but oh well.
Vilken sorts killar faller du för?
Tycker att det ar viktigt att han ar palitlig, omtanksam och rolig.
Vart vill du åka just nu?
NYC eller Boston. Saknar USA:s norra ostkust!

1 kommentar:

  1. Det där med finskan kommer alltid vara lika störande..................






    Hehe

    SvaraRadera