måndag 19 november 2012

Back in Texas!

Vi kom tillbaka till Texas imorse, och det var back to reality direkt. Michael var tvungen att aka och jobba en timme efter vi kom hem och jag hade en business law exam fem timmar efter vi kom hem. Nu har jag precis kommit hem fran min exam/kvallslektion och jag borjar kanna mig lite sjuk. Noooo. Har precis druckit en dos av en av de manga super cold and flue symptom treatments de har i detta land, och sitter nu och kollar pa nyaste avsnittet av Teen Mom 2 (som jag forvrigt foljer som en slav, hehe). Hade tankt att packa upp och borja tvatta ikvall, men eftersom jag inte mar sa bra far det vanta tills imorn aven om det svider lite i mitt pedantsinne... 

Ska skriva ett langre inlagg och lagga upp bilder fran resan snart, men nu ska jag forsoka bli frisk da det ar jobb 8-5 imorn och pa onsdag. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar