fredag 9 november 2012

Klanningen hamtad!!

Titta vad som fick folja med mig hem i baksatet idag, the wedding dress!!!! How exciting!!!


Nu ska jag koppla av ett tag och lasa lite bloggar, sen ska jag fixa klart med brollopsinbjudningskorten (eeh, vad heter det pa svenska?) ocksa. Kanner pa mig att det kommer bli ratt mentalt pafrestande eftersom en massa band och rosetter ska knytas. Pyssel ar inte min starka sida. Hall tummarna for att jag inte far ett utbrott och river sonder allt i tusen bitar :)

3 kommentarer:

  1. Åhh vad spännande!! Är så nyfiken! Nu är det ju inte långt kvar heller innan du blir Mrs...:) spännande!!

    SvaraRadera
  2. Glömde visst säga ang namnbytet... Här borta gick det rätt fort faktiskt, så det ar skönt! Det som tagit tid för mig är namnbytet i Sverige.. Har blivit lite utdraget då jag inte hunnit fixa allt så jag skulle få nytt pass när jag åkt till och från Sverige... Men nu är det på gång! Haha, det var väl på tiden..:p

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Min syster gifte sig förra helgen. Min dotter var deras flower girl. Kolla gärna in min blogg

    Marie

    www.mls73.wordpress.com

    SvaraRadera