torsdag 2 januari 2014

First Day Impressions

Forsta dagen pa jobbet gick bra, inga worst case scenarios intraffade och dagen flot pa ganska bra. En massa positiva overraskningar, en av dem att dress coden faktiskt ar business casual och inte business professional som jag trodde. Kul tycker jag, man far fortfarande kla sig snyggt och professionellt men det finns lite mer utrymme for en personlig touch. Pa sondag aker jag och tva andra tjejer fran kontoret till Tempe, Arizona for training i fyra dagar vilket ska bli intressant. Bade med tanke pa att jag aldrig varit pa nagot liknande forut samt aldrig heller varit i Arizona tidigare. Nat lyxigt hotell ska vi tydligen ocksa bo pa :)

Ber om ursakt for svengelskan och ett korthugget inlagg, men jag ar hur trott som helst. Ska klura ut morgondagens outfit sen ga och lagga mig, ar hur trott som helst pga alla nya intryck!

2 kommentarer:

  1. Kul att allt gick bra och skont att man inte behover kla upp sig alltfor mycket varje dag. Har a business casual, valdigt casual (tydligen en TX grej). Sedan har vi casual fridays med, har ni det? Kul att det blir lite traning och att de skickar ivag dej till en annan stat, det ar ju alltid spannande att se ett nytt stalle. Det kommer sakert bli kul.

    SvaraRadera
  2. Kul att du verkar gilla det och skönt att det inte är så överdrivet professionell klädsel! Hoppas du har lite kul i Arizona och inte bara jobb :)

    SvaraRadera