lördag 20 september 2014

Matlagning pt. 2

Efter att ha skrivit om guacamolen i det tidigare inlägget blev jag sa sugen att jag var tvungen att gora lite sjalv, den ar just nu inne i kylen pa nerkylning :) Nar jag anda ar inne pa mexikansk mat har jag ett till recept att rekommendera, senast lagat idag: Taco-kyckling. Bara tre ingredienser behovs: tacokrydda, kycklingbrost (eller kycklinglar) och salsa (tror detta kallas tacosas hemma i Sverige). Och en slow cooker da. Blir jattegott och kan användas till bland annat tacos, quesadillas, sallad. 

Na, nu ska jag kolla Scandal och snart ata guacamolen med tillbehor samt dricka en straw-berrita ur mitt oversized rosa margaritaglas. Mannen ar i Atlanta sa det blir lite egentid, valbehovligt efter allt jobb pa sista tiden. Ha en trevlig lordag ni ocksa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar