söndag 5 oktober 2014

Houston Zoo Date

Tidigare idag bestämde vi oss for att utnyttja vara fria intraden pa Houston Zoo och promenerade fran var lagenhet igenom Hermann Park till the Houston Zoo. Bank of America har ett samarbete med museum runtom i landet som ger deras kunder fritt intrade den forsta hela helgen varje manad, allt man behöver gora ar att visa upp sitt Bank of America credit/debit card samt legitimation sa far man ga in gratis! Som sagt ar det mestadels museum som deltar i kampanjen men aven Houston Zoo, som vi tankt ga till lange men det har aldrig riktigt blivit av. Kul sondagsaktivitet. Mina favoriter var lejonen och elefanterna.

Saklart var vi tvungna att ta en selfie med de asiatiska elefanterna i bakgrunden
Michael ar nu ute pa arenden och jag har precis slangt in kyckling i slow cookern samt tvätt i tvättmaskinen. Jag jobbade igår och maste aven jobba hemifrån ett par timmar idag, sa jag tror jag ska satta mig och gora det nu. Ska bli sa skont efter den 15:e oktober (arets sista deadline) att antligen garanterat fa vara ledig pa helgerna. Det kanns ju aningen drygt att komma till jobbet mandag morgon utan att ha varit ledig under helgen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar