tisdag 28 oktober 2014

Dallas

Skrev inlägget nedan i söndagskväll men min mobilapp kranglade sa jag passar pa att publicera nu istället:

Ar just nu med hubby pa en mini vacation I Carrollton, TX, lite utanfor Dallas. Jag hittade en bra deal pa livingsocial och med tanke pa att jag bara tagit ut en enda semsterdag sen jag borjade I borjan av januari kandes det som om det var dags att ta lite ledigt. Sa tva natter pa hotell fick det bli. Det ligger ett spa precis bredvid sa idag spenderade vi ungefar fem timmar I olika bubbelpooler och bastuer. Dock uppskattade Michael inte bastuvarmen (sag nastan svimmfardig ut ett tag, hehe) men finnen i mig tyckte det var otroligt avkopplande.

2 kommentarer:

  1. Härligt att bli lite ompysslad och att bo ett par dagar på hotell!

    SvaraRadera
  2. Mysig med en liten mini vacation. Hoppas att ni hade det bra.

    SvaraRadera