måndag 10 februari 2014

Forsta inlagget fran nya lagenheten

Blogging from my phone and it's so much easier to type in English, so that's what I'll do today. We moved last weekend and even though the apartment is still messy with boxes and things everywhere, I totally love our new place. Was gonna upload a sneak peak picture on here but something went wrong and I don't have the patience nor the energy to try again.

Today has been pretty long. Been at work (love the 15 minute commute!!), to the grocery store, cooking dinner, doing laundry and unpacking and organized our closet. I'm super tired and waiting for the last load of laundry to be done so I can go to sleep... Will post longer and in Swedish once we've gotten our internet installed. Sleep tight y'all!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Verkligen! Sa trist att slosa tid i bilen varje dag.

      Radera
  2. Ser fram emot att se bilder på lägenheten, älskar att kolla på lägenheter och inredning! Skönt med kortare resväg till jobbet, sen jag flyttade hit hatar jag verkligen att köra bil.. Austins förare är verkligen värdelösa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovar att lagga upp nar det ser lite mer civiliserat ut :) Jag har inget emot att kora bil i storsta allmanhet, men att sitta fast i koer flera timmar om dagen gjorde mig verkligen galen, hehe. Jag har aldrig varit i Ausin, men antar att de haller ungefar samma klass som har i Houston ;)

      Radera