lördag 8 juni 2013

Brollop!

Har kollat lite pa prinsessbrollopet, och det var ju trevligt (alltid mysigt med brollop). Jag har val aldrig varit direkt intresserad av kungafamiljen tidigare, men nu nar jag bor i USA, dar det inte finns nagon kungafamilj, sa kanns det mer speciellt att Sverige faktiskt har en. I alla fall, brollopsceremonin fick mig nog lite att vilja gifta mig igen. Med samma man alltsa :) Jag var sa nervos och spand (glad ocksa forstas) nar vi gifte oss i vintras att jag inte kommer ihag sa mycket av sjalva ceremonin, haha. Som tur ar har vi ju planerat ett brollop i Sverige ocksa i framtiden, och det kanske ar lattare att slappna av och bara njuta da eftersom det blir andra gangen vi gor det ;)
Nu ska jag satta mig och ta nagra test online infor en jobbintervju pa mandag, tror det ar i excel och basic accounting knowledge. Wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Tönt. Sådant monarkistiskt trams är väl ingen intresserad av! / Mamma & Fredrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vanta tills ni flyttar utomlands sa ska ni se hur otontigt vissa saker plotsligt blir ;)

      Radera