torsdag 27 juni 2013

27 juni, 2013

Idag har varit en ratt speciell dag for mig. Jag hade min sista lektion pa main campus i Huntsville - nasta gang jag aker dit ar det for graduation i augusti, det var sista dagen pa jobbet (borjar nya heltidsjobbet pa mandag), och som gradde pa moset ar det exakt 6 manader sen jag och Michael gifte oss. Dagen i ara inforskaffade jag aven min tassel (tofsen som hanger fran "hatten") for graduation. Cap and gown tanker jag anvanda samma som nar jag fick min associates degree da de ser exakt likadana ut som de som anvands har pa Sam Houston.

2 kommentarer:

  1. GRATTIS! Åh, vad spännande och härligt att det går så bra för dig efter allt ditt slit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, känns så skönt att alla dessa pluggtimmar inte var förgäves!

      Radera