torsdag 6 juni 2013

Jag lever!

Nu har det nog gatt liiiiite for lange sen jag skrev nagot har. Det blir bara ett snabbt inlagg nu eftersom jag maste stressplugga infor min management exam imorn (har inte hunnit borja an da jag hade en accounting exam idag). Som sagt borjade summer session 1 forra veckan sa skolan ar i full gang. Jag tar tva kurser, vilket raknas som heltid eftersom det bara ar en 4-veckors termin, och jobbar pa morgonen innan lektionerna och pa eftermiddagen efter, varje dag. Nar jag inte spenderar min fritid med att hetsplugga soker jag en massa heltidsjobb for i host. Jag har ju ett jobb som vantar pa mig i januari, men  det kunde ju vara bra om man kan betala rakningarna fram till dess ocksa. Jag har aven varit och halsat pa Linea i Ohio, vilket var hur harligt som helst. Na, nu maste jag borja plugga tror jag, tankte bara titta in och beratta att jag faktiskt lever! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar