onsdag 26 juni 2013

Two down, one more to go...

Halloj! Idag lamnade jag antligen in mitt management research paper som jag kampat med i sakert en hel vecka, blaaa, hatar research papers! Som om det inte vore nog var jag tvungen att presentera det jag skrivit for klassen, mellan 20 och 25 minuter skulle presentationen vara pa. Att prata infor folk ar ju knappast nagot jag gillar, men jag maste saga att efter alla presentationer man tvingats igenom i college sa kanns det inte riktigt lika jag-vill-bara-do-jobbigt (bara nastan). I och med uppsatsen och presentationen har jag varit uppe till runt 2am och gatt upp vid 6am tva dagar i rad nu for att hinna bli klar, och kande mig duktigt sliten pa min forsta lektion imorse. Jag sitter langst fram och lararen kommenterade att jag och min bankkompis sag otroligt frascha och utvilade ut idag. Eh, kan ju undra hur jag ser ut annars da... Tog dessa kort inne pa skoltoan (hej fjortis!) precis efter jag presenterat:
Som tur ar ar min mobilkamera sa dalig att man inte ser hur sliten jag verkligen ser ut :)
Jag jobbar ju vanligtvis eftermiddag efter lektionerna, men lyckades ta ledigt idag sa att jag kan... ha mer tid att plugga till min advanced accounting final imorn. Ah, det ar en riktigt svar kurs och jag har inte hunnit lagga ner nog med tid for att riktigt hanga med under de senaste tva veckorna sa det kommer att bli stressplugg deluxe tills sent ikvall samt ga upp tidigt imorn da min final inte ar forran 10am. Behover jag saga att jag langtar ratt mycket efter graduation?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar