lördag 15 juni 2013

Lordag pa Starbucks

Sitter pa Starbucks och ska plugga infor min management exam pa mandag. Imorse diskuterade/efterforskade jag och Michael framtida huskop, och tydligen ar vi valdigt nara att kunna kopa hus nu i och med heltidsjobbet som jag borjar 1:a juli (om jag klarar drogtestet da vill saga, hoho). Inkomstmassigt sett maste man som recent college graduate tydligen bara ha varit anstalld heltid i 30 dagar for att kunna fa huslan (sen ar det ju saklart andra kriterier som maste uppnas ocksa). Jag vill verkligen inte kasta mig in i ett huskop innan vi ar redo, men visst kanns tanken pa hus lockande da det bara skulle kosta oss ca $200 mer i manaden att aga ett hus med 3-4 sovrum/2 badrum jamfort med att hyra en lagenhet pa 1 sovrum/1 badrum utan tomt, patio, garage etc.

Juste! Igar berattade Michael att vi skulle ha marmorgolv i vardagsrummet om han fick bestamma. Jag trodde forst att han skamtade men det gjorde han tydligen inte. Jag undrade varfor han inte har namnt det tidigare (om det nu var sa viktigt) och han svarade att jag andra bara skulle shut the idea down. Haha, damn right I would! Jag menar hade det varit nagot liiite mer reasonable och lite mindre tacky hade jag kanske overvagt det, men marmorgolv i vardagsrummet? No way, Jose!

Googlade "marble floors livingroom" och fick upp denna bild, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar