torsdag 23 maj 2013

Premiar

I helgen var vi nere vid poolen for forsta gangen i ar. Det var riktigt skont, runt 30 grader, sa det var lika bra att passa pa innan det blir for varmt om nagra veckor. Poolen tillhor lagenhetskomplexet och ar oppen for alla hyresgaster fran maj till oktober. Har i Texas har alla lagenhetskomplex (som jag sett i alla fall) tillhorande pool, aven om man bor mitt i ghettot, vilket jag tycker kanns lika lyxigt varje gang - speciellt som svensk.
Pa vag till poolen. Den ligger bakom buskarna dar framme vi palmerna.

7 kommentarer:

  1. Verkar väldigt vanligt i Austin också, även fast vi kommer bo hyfsat centralt så har byggnaden pool. Curtis vägrar bo i förorten..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, vill ocksa bo mer centralt. Omradet vi bor i ar valdigt bra, dock typ 40 miles fran downtown...

      Radera
  2. WOW! Jag har inte hunnit blogga och läsa bloggar på ett tag nu. Tänk vad mycket som har hänt hos dig under den tiden :) Jobb och Green card. STORT GRATTIS!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!! Kanns verkligen skont att ha de bitarna avklarade :)

      Radera
  3. Vilket mysigt område ni ser ut att bo i, Curtis vägrar bo i förorten..

    SvaraRadera
  4. Jag haller med dig. Poolen ar det basta med att hyra lagenhet! Har ar det dock inte lika vanligt med pool aven om jag som svensk tycker att det behovs nar temperaturen ar over 25 grader.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag haller med, det ar verkligen jattebra. Har ni ocksa pool?

      Radera