måndag 13 maj 2013

Mutor??

The accounting firms (hittar inget bra ord pa svenska) ar verkligen hard core nar det galler college-rekrytering. Forutom att erbjuda middagar och hotellrum dagen innan intervju och lunch pa intervjudagen till de kandidater de ar intresserade av att anstalla, har vissa av dem aven skickat hem godsaker/"extra energi" infor finals week. Jag har fatt presentkort pa Starbucks, och en goodie bag med diverse granola bars och snacks, och idag hamtade jag ut denna glasburk fylld med godis. Forst trodde jag det var M&M's, men insag snabbt att den var fylld med Skittles. Lycka! Finals ar ju redan over men jag ar saker pa att jag kan hitta andra tillfallen att ata Skittles...
Forovrigt har jag i princip stalkat the mail lady idag da get stod pa USPS's hemsida att mitt green card skulle bli levererat idag, men get var tomt i brevladan. Far hoppas pa imorn istallet!

3 kommentarer:

  1. Så osvenskt det känns, men ack så härligt! Lyxigt att bli lite bortskämd ibland, och det har du verkligen förtjänat! :)

    SvaraRadera
  2. Det verkar ju som du är riktigt eftertraktad av företagen! :D Men det är bara att tacka och ta emot ;)

    SvaraRadera
  3. Revisionsbyrå kan vara en översättning :)

    SvaraRadera