måndag 6 maj 2013

Approved!!!

Kunde inte halla mig, var tvungen att titta in har och saga att min green card/permanent residence ansokan blev godkand idag under intervjun! Sjalva intervjun var inte alls sa laskig och svar som jag forestallt mig, vilket var en stor lattnad! Jag berattar mer om hur allt gick till i ett senare inlagg (for de som ar intresserade), men just nu har jag en final om lite mindre an tre timmar som jag maste sista-minuten-stress-plugga till. Jag ar pa Starbucks precis vid skolan nu och hade tankt att sitta har i lite mer an 2 timmar och sen aka forbi Walmart for att kopa med lite grejer for att fa extra credits ikvall. Professorn jag har i auditing ger extra credits om vi tar med oss plastmuggar, plasttallrikar, tvatt-och stadgrejer, handdukar etc, dock max tre saker var. Det man lamnar in gar till en organisation som hjalper barn som bott i forsterfamilj men som nyligen fyllt 18 och darmed blir utsparkade ur systemet. De saker som doneras hjalper 18-aringarna att bygga ett forsta hem da de flyttar hemifran (vilket de tydligen maste gora nar de fyller 18). Bra initiativ och bra att fa extra credits!  Nu ska jag forsoka slita mig fran bloggen och borja plugga...

5 kommentarer:

  1. GRATTIS till Greencard! So happy for you!

    SvaraRadera
  2. Woohaaa!! Stort grattis!! Vad härligt att det är över nu..;) skönt att du fick reda på det på en gång dessutom! När vi var på intervjun sa hon att vi skulle få reda på beslutet efter ca 3v.. Dock fick jag mitt Green card en vecka efter intervjun, men still.. Vad sköööönt för dig/er!!! Härligt!!

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Det måste kännas skönt :D

    SvaraRadera
  4. GRATTIS! Åh, vad skönt att vara klar för den här gången! GRATTIS!

    SvaraRadera
  5. Grattis till ditt GC! Skönt att höra att det gick bra.

    SvaraRadera