onsdag 8 maj 2013

Mindre an ett dygn kvar..

Nu ar det bara 19 timmar kvar tills min sista tenta for terminen borjar. Jag hade en tenta tidigare ikvall som kravde en massa plugg sa jag har inte hunnit forbereda mig nagot alls an for denna sista tenta som ar i Individual Income Taxes. Jag har redan haft fem finals de senaste tva veckorna sa jag kanner mig helt slut mentalt (och en green card intervju pa det ocksa), och har lite svart att motivera mig. Dessutom kollade jag precis pa mina betyg i kursen och aven om jag skulle fa alla ratt pa tentan imorn skulle jag vara en halv poang fran att fa ett A i sjalva kursen. Ett halvt poang av 500 mojliga, hur storande ar det inte? Jag forsoker att inte lata det gora mig omotiverad da man aldrig vet om professorn ger extra poang eller kurvar slutbetyget, men anda... Ska forsoka oppna boken nu, aven om det ar det sista jag kanner for. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar