lördag 11 maj 2013

Looov!!

I torsdags kvall skrev jag min sjatte och sista tenta for teminen. Hittills vet jag att jag fatt A i fem av amnena, och tror att det blir ett B i den kursen jag inte vet an. Helt okej resultat med tanke pa att den har terminen varit den tuffaste hittills; valdigt tidskravande kurser, jobb, green card ansokan som tog en ratt mucket tid och en massa internship-intervjuer. Kanns skont att allt ar klart nu :) Sommarkurserna borjar inte forran om tva och en halv vecka, sa tills det ar det bara part time work tis-tors som galler.

Igar efter jobbet foljde jag med Michael nar han spelade in sin vers och del i en musikvideo, det var pa andra sidan stan och nar vi kom hem runt midnatt totaldeckade jag och vaknade inte forrran 1pm idag. Klockan ar nu 3:30pm och jag har fortfarande inte gatt upp ur sangen forutom for att gora frukost, och ligger nu och laser bloggar och kollar pa TV. Sag dessutom att det ar "Property Virgin"-maraton pa HGTV! Perfekt forsta dag pa lovet :)
Just nu, och antagligen resten av dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar