onsdag 11 december 2013

Pluggpaus

Tankte borja med att saga tack for all positiv respons angande min uppsagning! Det ar i sanna tillfallen ar jag extra glad och tacksam for alla "bloggvanner" jag kommit i kontakt med sen jag startade den har bloggen (och sa ar ni ar sa himla bra pa att kommentera!).

Klockan har precis blivit midnatt och jag ar sa langt ifran fardigpluggad som det kan ga (nastan i alla fall). Jag har min forsta final imorn 6pm, vilket ju inte vore sa illa om det inte vore sa att jag maste jobba hela dagen imorn (7:30-4:00). Vanligtvis brukar jag kunna klamma in nagra 15 min study sessions under jobbdagen om vi inte har jattemycket att gora, men eftersom det bara ar jag och den nya tjejen som ska ta over efter mig dar imorn sa maste jag train (lara upp??) henne hela dagen = ingen tid att plugga alls. Exakt samma sak blir det pa torsdag da jag har min andra final pa kvallen. That being said maste jag agna kvallarna och natterna (ugh) till att plugga, idag var kunde jag inte borja forran 9pm da vi hamtade ut Michaels bil och jag var tvungen att skjutsa honom dit. Sa liiiite stressad kanner jag mig nu, har precis suttit i tva timmar men hjarnan kanns skitseg trots tva koppar Starbucks peppermint mocha (se bilden nedan).
Deras VIA variant pa just peppermint mocha kan verkligen rekommenderas, det smakar precis som nar man koper fardig Starbucks-latte, men istallet for $4 for en kopp behover man bara betala $7 for fem koppar. Kanner hur smalanningen inom mig ar riktigt nojd med det inkopet ;)

Nu ska jag lasa lite bloggar, ta en snabbdusch, och sen satta mig och plugga igen. Happy studying alla ni andra som ocksa har finals week!

2 kommentarer:

  1. Plötsligt känns det som att jag inte riktigt kan klaga på mitt pluggande.. Lycka till på alla exams i alla fall, det kommer nog gå jättebra ändå, du verkar vara så duktig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klaga pa du, du har ju fler kurser an jag :P Tack, det gick bra tillslut! Sag att det hade gatt bra for dig ocksa, sa skont!! :)

      Radera