lördag 15 mars 2014

Sovrummet hittills och barstolar

Nu har vi borjat fa allt i ordning i lagenheten. Sovrummet ar nog nastan fardigt, dock ska jag framkalla nagra foton fran brollopet och rama in och ha pa byran. Men jag kan ju i alla fall visa sangen och den sidan av rummet som ar "klart". Tycker att det ser battre och mysigare ut i verkligheten an vad bilderna avspeglar, oh well... Jag bestallde aven hem tva roda (!) barstolar till the breakfast bar som kommer nasta vecka. Alla vara stora mobler ar svarta eller vita, vi har graa betonggolv samt att vara vaggar ar vita, sa jag tyckte rott skulle liva upp och bryta av lite. Far hoppas de inte blir for mycket.





4 kommentarer:

  1. Visst är det kul att inreda :) Stundtals jobbigt, men så härligt när det blir klart!! Fint ni gjort.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att känna att det nästan är klart - blev jättefint :)

    SvaraRadera
  3. Älskar att inreda! Blir säkert superfint med lite färg. Vi har massor av rött i köket och vardagsrummet :)

    SvaraRadera
  4. Hej Henrietta! Googlade fram din blogg när jag sökte på "flytt till Houston" Det är så att jag och min sambo (blivande man) flyttar till Houston sista veckan i maj, då han har fått nytt jobb från 1 juni, till och börja med ska vi bo där 2 år å sen får vi se om trivs å vill stanna längre=) Jag är förstås jätte nervös, med tanke på att det är ett helt nytt liv, speciellt för mig som inte kommmer jobba/studera till å börja med och att man inte känner någon i princip...tänkte mest höra med dig, hur e d med att träffa nytt folk? kan du tipsa om bra områden att bo i?Vi var å kikade på massa lägenheter när vi va där å skulle "kolla läget" i februari och fastnade just då för camden living-city centre tror det låg i midtown, dock täckte inte företagets boende policy den kostnaden så vi kanske måste kika på nytt annars lägger vi ut från egen ficka det som fattas...så tips på bra boende?=)
    Hur är staden för övrigt, vi var där 6 dagar sist, fick ett gott intryck då men vill ändå höra ifrån dig som bor där. Är det svårt att komma in på nått av collage/universiteten? funderar nämligen på att söka när vi har "landat" lite utifall jag inte skulle trivas. har egentligen hundra frågor, så svara gärna om du har möjlighet! //lina

    SvaraRadera