söndag 1 september 2013

House Hunting

En av min favoritkanaler har i USA ar HGTV, dar alla program handlar om hem/hus. Jag gillar speciellt "House Hunters" och "Property Virgins" dar man far folja folk som ar in the process att kopa lagenhet eller hus. Idag blev det antligen var tur! Vi tittade pa tva hus. Det forsta gillade vi inte, varken omradet eller huset, men det andra la vi ett bud pa!!!! Kanns jattespannade och nervost ocksa. Vi har inte hort fran saljaren an, och det kanske tar ett par dagar da det ar helgdag imorn, men jag kan i alla fall saga att det ar ett four bedroom, one story, tva badrum, oppen spis i vardagsrummet och en stor altan bland annat. Berattar mer senare nar jag vet hur det gatt!

8 kommentarer:

  1. Men, åh vad spännande att köpa hus! Jag hoppas att ni får det men annars kommer ni säkert hitta nåt fint till slut :)

    SvaraRadera
  2. Men gud vad spännande!!! Hoppas ni får det :) Då får ni bjuda in oss andra svenskar i Texas på inflyttningsfest :)

    SvaraRadera
  3. Men åh vad spännande!!!! Väntar med nyfikenhet på bilder o det blir ert! :) Håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  4. Jattekul! Va kul att ni hittade ett hus och att det var andra huset som ni tittade pa. Hoppas att ni far det :)

    SvaraRadera
  5. Tack for era fina kommentarer allihop! Nu blev det ju inget hus denna gang, men det var anda valdigt spannande att leta och faktiskt veta att vi kunde slagit till om vi sa bara verkligen ville :)

    SvaraRadera
  6. Låter spännande!

    Min kompis jobbar för HGTV och producerar House Hunters. När de visar tre hus så har paret redan köpt ett. Lite fusk med andra ord. Jag tittar på HH och bryr mig inte att det är arrangerat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men va?? Har de bestamt sig redan innan? Vilken besvikelse, haha. Forstar inte riktigt meningen med programmet om de redan kopt ett hus innan, men jag antar att de vill gora bra TV, vilket jag tycker de lyckats med i alla fall. Tycker mest det ar intressant att se sjalva husen anda, inte vilket de bestammer sig for i slutandan :)

      Radera