fredag 12 april 2013

Utomhusserveringsplugg :)

Jag sitter pa Starbucks och ska plugga  i ett par timmar innan jag aker och fixar naglarna. Det ar sa skont vader idag, runt 25 grader, stralande sal och lite bris, sa jag valde att sitta utomhus (dock i skuggan, annars hade det nog blivit for varmt). Tog ett kort med webcamen som bevis. Inte basta kvaliteten da det var lite skumt ljus, men man ser i alla fall palmerna i bakgrunden :) Jag forsoker vara utomhus sa mycket som mojligt nu innan sommaren kommer och det blir for varmt for att vistas utomhus pa dagtid (om man inte ligger vid poolen vill saga ;)).


6 kommentarer:

  1. Åhh vad mysigt! Här har det snöat i natt och alla hopp om en liten gnutta vår försvann.. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, vad trist. Ni verkar ha haft en riktigt lang och jobbig vinter dar hemma i Sverige!

      Radera
  2. Jag är så avundsjuk att du bor i en stad med palmer! :) Njut av våren, vet precis vad du menar med värmen, förra sommaren var det 40 grader i två månader här, inte så skönt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det forsta jag reagerade pa nar jag flyttade ner hit, palmerna gor att det kanns sa exotiskt pa nagot satt, haha. Na, sommaren har ar riktigt lang och riktigt varm, sa det galler att ta till vara pa varen!

      Radera
  3. Vad härligt med palmer och sol!

    Är så skönt att man kan gå till Starbucks och plugga. Gott kaffe och gratis internet :)

    SvaraRadera