fredag 20 april 2012

I'm Alive

Saaaa lange sedan jag skrev nat har. Hade till och med glomt bort mitt anvandarnamn!
Det har val hant lite sen sist jag uppdaterade, men orkar inte skriva sa detaljerat. En kortfattad lista far duga:


  • Alexis och Fredrika var har och halsade pa i mars. Uppskattat besok! Dom shoppade en hel del, och sa fick vi aven lite turistaktiviteter avbockade. Jag kande mig som en turist ocksa eftersom jag faktiskt inte sett mycket alls av Houston sedan vi flyttade hit i juni. Om inte min syster var sa seg pa att skicka bilderna som togs under veckan skulle jag ha kunnat dela med mig av dem. Men nej... (hint, hint)
  • Tva (!) nya bilar har inforskaffats sedan januari. Vi har haft varsin bil sedan vi flyttade till Texas (skulle aldrig funka att ta sig nanstans annars), men precis efter nyar gick min sonder. Kostnaderna att laga den skulle bli hogre an vad bilen var vard, sa vi bestamde oss for att salja den och kopa en ny bil till mig. Sen i mars var Michael med i en bilolycka, och som tur var skadades ingen men hans bil blev forstord. Detta medforde var han ocksa tvungen att hitta en ny bil. Sa nu ar vi en Chevy Impala och en Cadillac STS rikare!
  • Vi planerar att gifta oss i host har i Texas, och sen efter det i Sverige. Vet inte an nar Sverigebrollopet blir av, men forhoppningsvis nagon gang nasta sommar.

Sjalvklart har det hant massa mer under fyra manader, men den listan far duga just nu.


Ziplining nanstans ute pa landet i Texas nar syrran och brorsan var har

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar