fredag 25 november 2011

Happy Thanksgiving

Igår firades Thanksgiving här och vi var hos Michaels släktingar och åt en massa mat. Det är ju faktiskt det Thanksgiving handlar om - äta och spendera tid med familj och vänner. Det var en trevlig dag men samtidigt var den jobbig också. Jag, som alla andra, ville ju också träffa mina nära och kära hemma i Sverige, men av förklarliga skäl gick ju inte det...

En annan tradition som tillhör Thanksgiving är att lista vad man är tacksam för, so here we go: Jag är tacksam för min underbara fästman (haha, vad stelt det låter jämfört med fiance), min familj, mina vänner, att jag fått/tog chansen att plugga i USA, livet i största allmänhet och alla dess möjligheter, att få ha hälsan i behåll och slutligen vår fina lägenhet :)



Vår spis med nya Thanksgiving-kökshanddukar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar